BACKGROUND

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΡΩΗΝ ΕΚΒΙΑΣΤΗ

Γράφει ο Γιώργος Χαραλαμπάκης
(ΣΕΛΕΤΕ Κρήτης)
Aγαπητό Fimotro,
Αν και δεξιός, θέλω σήμερα να σου εξομολογηθώ ότι ΔΕΝ πρόκειται να ξαναπάρω πεντακοσαρικάκι για να εξυβρίζω τον Αβραμόπουλο, τον Καρατζαφέρη και τον Καμμένο. Είχα αναλάβει εργολαβία ύβρεων και λάσπης κατά των τριων από το...
Ηράκλειο Κρήτης. Τα στοιχεία από το σημείο που ανέβαζα τις αναρτήσεις θα στα αποκαλύψω σε επόμενη ανάρτηση. Απο εδώ και πέρα θέλω να είμαι εντάξει με την συνείδησή μου.
1. Δεν θα ξανακάνω παρέα και δεν θα έχω αλληλογραφία με email με εκβιαστές όπως ο Παπακυριακόπουλος του Olympia.
2. Δεν θα τα ξαναπάρω κάτω ή πάνω από το τραπέζι για να εξυβρίζω και να εκβιάζω πολιτικούς ή δημοσιογράφους.
3. Δεν θα ξαναπάρω μαύρα χρήματα για να βάλω bannerάκι όπως έκανα με το συνέδριο της Ντόρας.
4. Δεν θα εκθέσω και πάλι το γραφείο Τύπου της Ν.Δ. και δεν θα λέω ότι μιλάω με τον Γ., Μουρούτη.
5. Τα υπόλοιπα σε προσεχή ανάρτηση που θα σου αποκαλύψω το κινητό μου τηλέφωνο, τη διεύθυνσή μου και τα σημεία που σήκωνα τις αναρτήσεις...