BACKGROUND

Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΣΤΟ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Ποσα ακόμα πλήγματα να αντέξει το πολύπαθο ΑΠΘ???

troktiko   Campus 300x225 Ποσα ακόμα πλήγματα να αντέξει το πολύπαθο ΑΠΘ???Τις τελευταίες ημέρες πολλά γραφτήκαν για τα αμέτρητα σκάνδαλα των πρυτανικών αρχών του ΑΠΘ. Αυτό όμως είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου.
Λένε όμως ότι κάθε λαός έχει την παιδία που του αξίζει.
Αν αυτό είναι το πανεπιστήμιο μας και αυτοί οι καθηγητές μας τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας!!Και αν δεν κάνουμε κάτι για να το αλλάξουμε ακόμα αξιότεροι! Γι αυτό και εγώ αποφάσισα να κάνω κάτι, αυτό τουλάχιστον που μπορώ!
Θα πείτε ποιά είμαι εγώ που κρίνω το πανεπιστήμιο;
Είμαι αυτή που από τα 18 της χρόνια εργάζεται και πληρώνει φόρους για να συντηρείται αυτό το πολύπαθο πανεπιστήμιο και επομένως έχω κάθε δικαίωμα να κρίνω.
Λυπάμαι ειλικρινά γιατί διάλεξα να εκπονήσω την διπλωματική σε έναν επιστήμονα που εκτιμούσα, τον Λευτέρη Ιάκωβου, πρόεδρο του τομέα βιομηχανικής διοίκησης του τμήματός Μηχανολόγων Μηχανικών της Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ.
Δυστυχώς ανακάλυψα το να είναι κάποιος καλός επιστήμονας, δεν συνάδει με το να είναι καλός καθηγητής και πολύ περισσότερο σωστός άνθρωπος.
Ο κύριος Ιακώβου , αν και ως επιβλέπων καθηγητής της διπλωματικής μου όφειλε να με επιβλέπει, ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΕΝΟΣ ΦΟΡΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΕΞΩΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΔΕΝ ΜΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ
Και είχε αναθέσει εξολοκλήρου την επίβλεψη μου έναν υποψήφιο διδάκτορα, ο οποίος αντί να με καθοδήγει ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΕ ΝΑ ΜΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΤΗΝ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΡΟΡΙΚΗ ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΓΙΑ ΕΥΝΟΗΤΟΥΣ ΛΌΓΟΥΣ, ΕΝΩ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΥΑ ΗΔΗ ΓΙΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΌΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ, ΕΙΤΕ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΔΙΑΡΚΩΣ ΛΑΘΟΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ, ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ,ΕΙΤΕ ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΩΤΑΣ ΣΤΑ EMAILS MOY, ΕΝΩ ΔΙΑΡΚΩΣ ΜΟΥ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΚΤΗΤΗ ΣΥΓΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ (ΚΟΥΜΠΑΡΙΑ ) ΜΕ ΤΟΝ ΕΤΑΙΡΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΒΛΑΧΟ, ΑΣΚΩΝΤΑΣ ΜΟΥ ΔΙΑΡΚΩΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ ΑΦΟΥ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙ ΠΩΣ Η ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΙΟ ΑΘΛΙΟ ΕΧΕΙ ΔΕΙ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΟΜΩΣ ΝΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΙΟ ΠΡΙΝ
Με ποια κριτήρια επιλέγουν οι καθηγητές υποψηφίους διδάκτορες, όταν ο Γιάννης Μαλλίδης για παράδειγμα δεν μπορεί να ξεχωρίσει τον Οτσαλάν απο τον Pareto(ιταλό οικονομολόγο πασίγνωστο για την ανάλυση του) ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΛΙΧΝΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΑΡΚΕΙ Η ΚΟΥΜΠΑΡΙΑ?????
Σιγουρα όλα αυτά αναζητούν απαντήσεις, όχι για εμένα που βίωσα στο μέγιστο βαθμό την ψυχολογική βία, αλλά για όλους τους Έλληνες πολίτες που με τους φόρους τους συντηρούν το ελληνικό πανεπιστήμιο, αλλά στους Θεσσαλονικείς για να ξέρουν με ποια κριτήρια επιλέγονται τα άτομα στην ζώνη καινοτομίας, στην οποία ο κύριος Ιακώβου προεδρεύει.
Όπως καταλαβαίνετε καθώς δεν μπορούσα να καθυστερήσω και άλλο περιμένοντας τον Γιάννη Μαλλίδη να τελειώσει το διδακτορικό του, η διπλωματική μου εργασία, βαθμολογήθηκε με 8,αν και όλες οι προτάσεις εφαρμόστηκαν από την εταιρεία για την οποία γινόταν η μελέτη.
Αν δεν υπάρχει δόλος, τότε σίγουρα ο κύριος Ιακώβου και Βλάχος δεν έχουν καμία επαφή με το τι ζητείται στον πραγματικό εργασιακό περιβάλλον.
Μπορεί βέβαια ο κύριος Ιακώβου και Βλάχος να απαξιούν την κρίση μιας φοιτήτριας, καθώς όπως λένε η γνώμη του καθηγητή δεν αμφισβητείτε -το θέμα της αξιολόγησης είναι μια άλλη μεγάλη κουβέντα -γι αυτό και θέλω να σας διευκρινίσω ότι δεν σας κρίνω ως φοιτήτρια , αλλά ως ενεργό μέλος της κοινωνίας που θεωρώ ιερό χρέος μου να ενημερώσω για όλα τα κακώς κείμενα συμβαίνουν.
ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΡΟΒΕΙ ΣΕ ΓΡΑΠΤΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΣΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΗ.
Φυσικά όπως καταλαβαίνετε τα όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας τις τελευταίες ημέρες για τις πρυτανικές αρχές, σίγουρα μας κάνουν όλους να πιστεύουμε πως θα είναι δύσκολη η δικαίωση.
Ωστόσο, θεωρώ ηθικό μου χρέος να παλέψω μέχρι το τέλος για την αποκατάσταση της δικαιοσύνης, κάτι το οποίο θα έπρεπε να είναι το πρώτιστο μάθημα που θα δίνει το ελληνικό πανεπιστήμιο.
Γιατί πρέπει επιτέλους τουλάχιστον το πανεπιστήμιο να χώρος αξίων , ποιότητας και πνευματικής εργασίας και όχι χώρος που βασιλεύει η κουμπαριά , η εκμετάλλευση και η κατάχρηση εξουσίας.
Γιατί αν «χάσαμε» και την παιδεία, και δεν κάνουμε κάτι γι αυτό, τότε σε τι να ελπίζουμε!!!!!!