Αίσθηση στο τηλεοπτικό ρεπορτάζ έκανε η ανάλυση στοιχείων και δεδομένων για την τηλεθέαση του Mega. Με δεδομένο ότι ο κλάδος περνάει μεγάλη κρίση και ειδικότερα οι κλυδωνισμοί στην τηλεόραση είναι ακόμα ισχυρότεροι...
λόγω και της νέας μείωσης της διαφημιστικής πίτας που ανέρχεται σε πραγματικούς αριθμούς στο 30%, όλοι καταλαβαίνουν ότι θα πρέπει να γίνουν διαρθρωτικές κινήσεις και στα δελτία ειδήσεων. Ποιος όμως θα τις κάνει αυτές; Μπορούν τα στελέχη με παρωχημένες απόψεις και την αλαζονεία που επιδεικνύουν να δημιουργήσουν ένα νέο προϊόν, πιο ελκυστικό και πιο φθηνό στην αγορά, χωρίς να καταφύγουν στον εύκολο δρόμο των μαζικών απολύσεων απλών δημοσιογράφων των 1.000 ευρώ; Πως για παράδειγμα θα μειώσει ο κ. Παναγιωτόπουλος του δελτίου ειδήσεων, όταν εδώ και χρόνια με ευθύνη του ιδίου έχουν μπει στην κατάψυξη όλοι οι μάχιμοι δημοσιογράφοι και ρεπόρτερ του σταθμού; Θα απολύσει τους ρεπόρτερ των... 3 και 60 για να διατηρήσει τους πανάκριβους σχολιαστές; Ιδού το ερώτημα...
λόγω και της νέας μείωσης της διαφημιστικής πίτας που ανέρχεται σε πραγματικούς αριθμούς στο 30%, όλοι καταλαβαίνουν ότι θα πρέπει να γίνουν διαρθρωτικές κινήσεις και στα δελτία ειδήσεων. Ποιος όμως θα τις κάνει αυτές; Μπορούν τα στελέχη με παρωχημένες απόψεις και την αλαζονεία που επιδεικνύουν να δημιουργήσουν ένα νέο προϊόν, πιο ελκυστικό και πιο φθηνό στην αγορά, χωρίς να καταφύγουν στον εύκολο δρόμο των μαζικών απολύσεων απλών δημοσιογράφων των 1.000 ευρώ; Πως για παράδειγμα θα μειώσει ο κ. Παναγιωτόπουλος του δελτίου ειδήσεων, όταν εδώ και χρόνια με ευθύνη του ιδίου έχουν μπει στην κατάψυξη όλοι οι μάχιμοι δημοσιογράφοι και ρεπόρτερ του σταθμού; Θα απολύσει τους ρεπόρτερ των... 3 και 60 για να διατηρήσει τους πανάκριβους σχολιαστές; Ιδού το ερώτημα...