BACKGROUND

Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

ΣΚΕΨΕΙΣ ΕΝΟΣ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΥ ΠΟΥ ΣΥΧΝΑΖΕΙ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ



Ρε μαγκες και γοργονες, αυτο που ξερω ειναι οτι αυτη η σελιδα ξεκινησε με ενα Σκοπο... Ενοτητα,ειρηνη,δημοκρατια(η λεξη που εχει χρησιμοποιηθει και βιασθει ταυτοχρονα,τις περισσοτερες φορες εδω) ηταν το "μοτο" μας..
Καθημερινα μπαινω και διαβαζω τις αποψεις σας και παρακολουθω μερα με τη μερα πως μεγαλωνει το χασμα αναμεσα μας την ιδι...
α στιγμη που ολο και λιγοτερος κοσμος δινει το παρων στις πλατειες.. (Σε αυτο το σημειο να διευκρινισω οτι δεν θελω να απαξιωσω το κινημα αλλα να κρουσω το κωδωνα του κινδυνου. Κατεβαινω Συνταγμα οσο συχνοτερα μπορω). Βλεπω παραλληλα τα ιδια και τα ιδια ατομα να σπερνουν θυελλες, να φλυαρουν, να μονολογουν,να βριζουν,να απειλουν με κανενα, μα κανενα, αποτελεσμα(αν κανω λαθος διορθωστε με διεκρινιζοντας μου καποια θετικα αποτελεσματα εκτος φυσικα απο την ενημερωση η οποια μπορει να επιτευχθει και με αλλους τροπους). Κανεις δεν κανει πισω,κανεις δεν βαζει νερο στο κρασι του,ολοι πρεσβευουν τις αποψεις τους με παθος δυστυχως παντα με εγωκεντρικο αξονα και σχεδον ποτε με γνωμονα το ανωτερο,κοινο καλο..
1)Πειτε μου αν εχετε το Θεο σας, πιστευετε ειλικρινα οτι ενας ανθρωπος ο οποιος θα ενημερωνονταν σημερα για το κινημα μας και εμπαινε στην χιλιοταλαιπωρημενη σελιδα μας(με την οποια οταν πρωτοξεκινησε ημουν εκστασιασμενος) θα κατεβαινε στην πλατεια για να σταθει διπλα μας?
2)Πειτε μου επισης ποιος πιστευετε επιτελους οτι πρεπει να ειναι ο λογος υπαρξης αυτης της σελιδας και τι σκοπους μπορει να εξυπηρετει εκτος απο το να τρωνε τα μουστακια τους οι γνωστοι εικοσι-τριαντα ανθρωποι? Παρεπιπτοντως, εσεις οι εικοσι-τριαντα δεν κουραστηκατε? Μα 500 και 600 σχολια σε καθε post με τα μισα απο αυτα να ειναι βρισιες?
3)Πειτε μου επισης εχετε σκοπο να υπαναχωρησετε σε καποια απο τις θεσεις σας, ακομα και αν υποψιαστειτε ξαφνικα οτι κανετε λαθος και οτι δεν υπαρχει λογος για τοσο φανατισμο? Αραγε θα καταφερετε να βαλετε τον εγωισμο σας κατω απο τον Σκοπο μας?
4)Πειτε μου, εχετε καταλαβει αραγε οτι ισως ειναι μια απο τις τελευταιες μας ευκαιριες για κατι καλο ολο αυτο που συμβαινει στις μερες μας? Οτι αν χαθει και αυτο μετα θα ειμαστε εντελως αδυναμοι απεναντι τους?

Και μην μου πειτε τις γνωστες δικαιολογιες οτι ειναι υγιες να διαφωνεις με τον αλλον και οτι αυτη ειναι η δημοκρατια, γιατι συγνωμη αλλα δεν το δεχομαι.. Περιμενω πολλα περισσοτερα απο ανθρωπους ελευθερους, με ανεξαρτητο και ανησυχο πνευμα... Περιμενω υγιεις αποψεις,σεβασμο, ανοιχτο νου, σπασμενα ταμπου!!! Αλλιως ας καλυφτουμε στα καβουκια μας και ας αφησουμε το συστημα να χορευει στις καμπουρες μας!
Ισως σας κουρασα με τις αποριες μου, ισως ειμαι χειροτερος απο ολους σας, καποιους απο εσας σας εχω εκτιμησει παρα πολυ και ας μην σας εχω γνωρισει, το μονο σιγουρο ομως ειναι οτι οταν ξεκινησαμε ενθουσιαστηκα και τον τελευταιο καιρο προσγειωνομαι ανωμαλα!!

Γιατι ρε μου χαλατε το ονειρο?
Γιατι ρε το μονο που σας νοιαζει ειναι να υπερισχυσετε εσεις και οι αποψεις σας? Γιατι ρε?