Της
Πόπης Διαμαντάκου από τα ΝΕΑ
Πάτος; Διόλου πρωτότυπος ο χαρακτηρισμός γι’ αυτό που συμβαίνει σε μια τηλεόραση που έχει χάσει και αυτή τον μπούσουλα, εγκλωβισμένη σε αδιέξοδα μοντέλα, όπως το κουτσομπολίστικο, το οποίο μοιάζει να πνέει τα λοίσθια
Εδώ που φτάσαμε, ούτε το τηλεκουτσομπολιό δεν μπορεί να κρατήσει το επίπεδό του. Διαλύεται η σόουμπιζ. «Βασίλισσες» χάνουν το στέμμα τους καθώς επιβεβαιώνεται πλέον και επισήμως αυτό που ανεπισήμως ήταν πασίγνωστο αλλά όλοι σφύριζαν κλέφτικα γιατί έβγαινε ο επιούσιος με τα παραμύθια, ότι δεν «τα 'φερναν» στο κανάλι, τουλάχιστον αναλόγως με τη φήμη και τα «χρυσά συμβόλαια» που ενίσχυαν τη λάμψη τους. Αλλοτινές «φίρμες» της μεσημεριανής ζώνης παραμερίζονται, οι υποτιθέμενοι σταρ ξέφτισαν πια από την υπερέκθεση - πόσες πόζες με φιλιά και αγκαλιές της Μακρυπούλια με τον Χατζηγιάννη να αντέξει το φιλοθέαμον, εκείνοι δεν βαρέθηκαν;
Ενα κολοσσιαίο επικοινωνιακό μοντέλο κουτσομπολίστικης ανάδειξης διασημοτήτων που υποστηρίχθηκε με πάθος επί δύο δεκαετίες, τροφοδοτώντας με πάθη, μίση, κόντρες, διαζύγια, αρραβωνιάσματα, εγκυμοσύνες ώρες ατέλειωτες τηλεοπτικού προγράμματος καταρρέει ελλείψει αντικειμένου. Παρ' όλο που θεωρητικώς αποτελούσε την πιο φτηνή λύση για τα κανάλια τα οποία είχαν επενδύσει σε αυτό το είδος, την ώρα της κρίσης αποδεικνύεται αδιέξοδο.
Πάτος; Διόλου πρωτότυπος ο χαρακτηρισμός γι’ αυτό που συμβαίνει σε μια τηλεόραση που έχει χάσει και αυτή τον μπούσουλα, εγκλωβισμένη σε αδιέξοδα μοντέλα, όπως το κουτσομπολίστικο, το οποίο μοιάζει να πνέει τα λοίσθια
Εδώ που φτάσαμε, ούτε το τηλεκουτσομπολιό δεν μπορεί να κρατήσει το επίπεδό του. Διαλύεται η σόουμπιζ. «Βασίλισσες» χάνουν το στέμμα τους καθώς επιβεβαιώνεται πλέον και επισήμως αυτό που ανεπισήμως ήταν πασίγνωστο αλλά όλοι σφύριζαν κλέφτικα γιατί έβγαινε ο επιούσιος με τα παραμύθια, ότι δεν «τα 'φερναν» στο κανάλι, τουλάχιστον αναλόγως με τη φήμη και τα «χρυσά συμβόλαια» που ενίσχυαν τη λάμψη τους. Αλλοτινές «φίρμες» της μεσημεριανής ζώνης παραμερίζονται, οι υποτιθέμενοι σταρ ξέφτισαν πια από την υπερέκθεση - πόσες πόζες με φιλιά και αγκαλιές της Μακρυπούλια με τον Χατζηγιάννη να αντέξει το φιλοθέαμον, εκείνοι δεν βαρέθηκαν;
Ενα κολοσσιαίο επικοινωνιακό μοντέλο κουτσομπολίστικης ανάδειξης διασημοτήτων που υποστηρίχθηκε με πάθος επί δύο δεκαετίες, τροφοδοτώντας με πάθη, μίση, κόντρες, διαζύγια, αρραβωνιάσματα, εγκυμοσύνες ώρες ατέλειωτες τηλεοπτικού προγράμματος καταρρέει ελλείψει αντικειμένου. Παρ' όλο που θεωρητικώς αποτελούσε την πιο φτηνή λύση για τα κανάλια τα οποία είχαν επενδύσει σε αυτό το είδος, την ώρα της κρίσης αποδεικνύεται αδιέξοδο.