Την εγκατάσταση σταθερών
πυλών εισόδου-εξόδου των επιβατών με ανοιγόμενες θύρες, στους σταθμούς
του Μετρό και του Ηλεκτρικού προβλέπει το νέο Αυτόματο Σύστημα Συλλογής
Κομίστρου για την αποτροπή της...
λαθρεπιβίβασης.
Ήδη όπως αναφέρει σε έγγραφό του που διαβιβάστηκε στη Βουλή, ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γ. Μαγκριώτης, έχει προκηρυχθεί διαγωνισμός για τ
ην εφαρμογή του νέου συστήματος, το οποίο θα επεκταθεί και στα λεωφορεία, τα τρόλεϊ και το τραμ
«Με το νέο σύστημα, πέραν των σημαντικών δυνατοτήτων που παρέχονται για διαμόρφωση συνδυασμένης, ευέλικτης και αποδοτικής τιμολογιακής πολιτικής με σύνθετα και ελκυστικά προϊόντα για τον επιβάτη, προβλέπεται και η εγκατάσταση σταθερών πυλών εισόδου-εξόδου των επιβατών με ανοιγόμενες θύρες στους σταθμούς του Μετρό και του Ηλεκτρικού Σιδηροδρόμου», αναφέρει ο υφυπουργός και προσθέτει ότι «ανάλογο σύστημα εξ αποστάσεως αναγνώρισης-επικύρωσης του εισιτηρίου προβλέπεται να εγκατασταθεί και στα λεωφορεία, τα τρόλεϊ και το τραμ, με στόχο τον εύκολο εντοπισμό και την αποτροπή επιβίβασης ατόμων που δεν έχουν στην κατοχή τους νόμιμο κόμιστρο και την αποτελεσματική αντιμετώπιση της λαθρεπιβίβασης».
Ο υφυπουργός ενημερώνει εξάλλου ότι τα έσοδα για την πρώην εταιρεία του Μετρό ΑΜΕΛ -με τον έλεγχο του κομίστρου που ισχύει σήμερα- ανήλθαν σε 1,56 εκατομμύρια ευρώ το 2008, σε 1,141 εκατομμύρια ευρώ το 2009 και σε 2,01 εκατομμύρια ευρώ το 2010.
Το έγγραφο του υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων διαβιβάστηκε στη Βουλή προς απάντηση σχετικής ερώτησης του βουλευτή του ΛΑ.Ο.Σ. Κώστα Αϊβαλιώτη, ο οποίος μεταξύ άλλων διερωτάτο για δεν υπάρχουν στο μετρό της Αθήνας μπάρες, όπως σε άλλα μετρό της Ευρώπης, για την αποτροπή της λαθρεπιβίβασης.
λαθρεπιβίβασης.
Ήδη όπως αναφέρει σε έγγραφό του που διαβιβάστηκε στη Βουλή, ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γ. Μαγκριώτης, έχει προκηρυχθεί διαγωνισμός για τ
ην εφαρμογή του νέου συστήματος, το οποίο θα επεκταθεί και στα λεωφορεία, τα τρόλεϊ και το τραμ
«Με το νέο σύστημα, πέραν των σημαντικών δυνατοτήτων που παρέχονται για διαμόρφωση συνδυασμένης, ευέλικτης και αποδοτικής τιμολογιακής πολιτικής με σύνθετα και ελκυστικά προϊόντα για τον επιβάτη, προβλέπεται και η εγκατάσταση σταθερών πυλών εισόδου-εξόδου των επιβατών με ανοιγόμενες θύρες στους σταθμούς του Μετρό και του Ηλεκτρικού Σιδηροδρόμου», αναφέρει ο υφυπουργός και προσθέτει ότι «ανάλογο σύστημα εξ αποστάσεως αναγνώρισης-επικύρωσης του εισιτηρίου προβλέπεται να εγκατασταθεί και στα λεωφορεία, τα τρόλεϊ και το τραμ, με στόχο τον εύκολο εντοπισμό και την αποτροπή επιβίβασης ατόμων που δεν έχουν στην κατοχή τους νόμιμο κόμιστρο και την αποτελεσματική αντιμετώπιση της λαθρεπιβίβασης».
Ο υφυπουργός ενημερώνει εξάλλου ότι τα έσοδα για την πρώην εταιρεία του Μετρό ΑΜΕΛ -με τον έλεγχο του κομίστρου που ισχύει σήμερα- ανήλθαν σε 1,56 εκατομμύρια ευρώ το 2008, σε 1,141 εκατομμύρια ευρώ το 2009 και σε 2,01 εκατομμύρια ευρώ το 2010.
Το έγγραφο του υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων διαβιβάστηκε στη Βουλή προς απάντηση σχετικής ερώτησης του βουλευτή του ΛΑ.Ο.Σ. Κώστα Αϊβαλιώτη, ο οποίος μεταξύ άλλων διερωτάτο για δεν υπάρχουν στο μετρό της Αθήνας μπάρες, όπως σε άλλα μετρό της Ευρώπης, για την αποτροπή της λαθρεπιβίβασης.