BACKGROUND

Παρασκευή 24 Μαΐου 2013

ΔΥΟ ΕΝΝΙΑΧΡΟΝΕΣ ΣΤΗΝ ΟΚΛΑΧΟΜΑ ΒΡΗΚΑΝ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΠΙΑΣΜΕΝΕΣ ΧΕΡΙ - ΧΕΡΙ...



Η Αντόνια Καντελαρία και η Εμιλι Κόνατζερ έγιναν αχώριστες από την πρώτη στιγμή που γνωρίστηκαν. Έμεναν σε διπλανά σπίτια, έπαιζαν μαζί στην αυλή, χόρευαν μαζί στους ζωηρούς ρυθμούς των αγαπημένων τους τραγουδιών, έ...
λεγαν τα μυστικά τους ψιθυριστά η μία στο αυτί της άλλης. Ήταν κολλητές φίλες. Τόσο αγαπημένες που στην τάξη είχαν ενώσει τα θρανία τους για να βρίσκονται δίπλα-δίπλα, ακόμα και στο μάθημα.

Ήταν τόσο δεμένες που οι διασώστες τις βρήκαν νεκρές πιασμένες χέρι-χέρι κάτω από τα ερείπια του σχολείου τους Plaza Towers Elementary.

Οι 9χρονες Αντόνια και Εμιλι δεν κατάφεραν να βγουν ζωντανές από το λυσσαλέο πέρασμα του ανεμοστρόβιλου που σάρωσε την Οκλαχόμα. Έμειναν, όμως, δεμένες μέχρι την τελευταία στιγμή, παραμένοντας πιστές στην αιώνια φιλία.

Η μητέρα της Αντόνια, Μπράντι Καντελαρία, με σπασμένη φωνή μίλησε στον αμερικανικό Τύπο τονίζοντας ακριβώς αυτό: τη φιλία των δύο παιδιών.

«Για εμάς είναι σημαντικό και μας απαλύνει τον πόνο ότι μέχρι το τελευταίο λεπτό βρίσκονταν μαζί. Είμαι σίγουρη ότι έδιναν κουράγιο η μία στην άλλη. Ήταν αχώριστες», δήλωσε.

Οι δύο οικογένειες που είχαν έρθει κοντά από τη φιλία των παιδιών τους, τώρα είναι ακόμα πιο δεμένες εξαιτίας του τραγικού χαμού τους.

Η αδελφή της Αντόνια, η 10χρονη Τρίνιτι βρισκόταν και εκείνη στο σχολείο όταν ο ανεμοστρόβιλος χτύπησε, όμως, κατάφερε να βγει ζωντανή από τα συντρίμμια, χάρη στον πατέρα της, ο οποίος βοήθησε και άλλα παιδάκια να σωθούν, ενώ αναζητούσε τα παιδιά του.

Η Λούσι, η μικρότερη αδελφή της Εμιλι Κόνατζερ είχε την ίδια τύχη με την Τρίνιτι: κατάφερε να σωθεί και να επιστρέψει στους γονείς της.

«Δε μπορούσαν να βρουν τη μικρή μου πασχαλίτσα, την Αντόνια, ούτε την Εμιλι. Αυτό ήταν, η μικρή μου πασχαλίτσα. Αναρωτιέμαι γιατί να συμβαίνουν αυτά τα πράγματα. Υπάρχουν πολλά ερωτήματα, όμως δεν είναι η ώρα να ρίξουμε ευθύνες», δήλωσε η μητέρα της Αντόνια.

Συμπληρώνοντας, μάλιστα, είπε: «Δε μπορούσα να είμαι μαζί της, αλλά βρισκόταν εκεί η καλύτερή της φίλη και τώρα είναι μαζί με της και γνωρίζοντας αυτό με βοηθάει λίγο».

Η μητέρα της Εμιλι, Κρίστεν Στρίκλαντ Κόνατζερ, μοιράστηκε τον πόνο της μέσω Διαδικτύου, γράφοντας: «Το μωρό μας δεν τα κατάφερε. Ευχαριστώ όλους από τα βάθη της καρδιάς μου για την συμπαράσταση και την υποστήριξη. Ελπίζω να ξυπνήσω αύριο και να την δω να χοροπηδάει γύρω μου και να γελάει. Ξέρω, όμως, ότι είναι στον παράδεισο και χαμογελάει. Μωρό μου ξέρω ότι είσαι με τους αγαπημένους σου μονόκερους απόψε. Να κοιμηθείς καλά άγγελέ μου».
Πηγή : protothema.gr