Η μεγαλύτερη μείωση σημειώθηκε στα είδη ένδυσης και υπόδησης, στα είδη σπιτιού ενώ σημαντική ήταν η πτώση και στα τρόφιμα. Αναφορικά με τις λιανικές πωλήσεις της φετινής εορταστικής αγοράς, τα πρώτα στοιχεία που έχει συλλέξει το Ινστιτούτο Εμπορίου...
και Υπηρεσιών της ΕΣΕΕ δείχνουν ότι ο μέσος όρος του πασχαλινού τζίρου μειώθηκε και εφέτος κατά ποσοστό 15%, σε σχέση με το 2010, ο οποίος είχε ήδη παρουσιάσει μείωση κατά 7%. Ο τζίρος στα είδη διατροφής μειώθηκε περαιτέρω από 5,5% πέρυσι στο -11% φέτος. Στα οικιακά είδη από -13% πέρυσι στο -20% φέτος.
Η ένδυση και η υπόδηση κατέγραψε τη μεγαλύτερη μείωση από -11% πέρυσι, στο -25% φέτος, με μοναδική εξαίρεση τα παιδικά ρούχα και παπούτσια, όπου η κίνηση μειώθηκε περίπου κατά 15%.
Στα είδη δώρων και παραδοσιακών αγαθών, όπως λαμπάδες και παιχνίδια, καταγράφεται μικρότερη μείωση (-10%), σε σύγκριση πάντα με την περσινή, επίσης φτωχή, πασχαλινή περίοδο.
Στροφή στα εγχώρια προϊόντα
Στα θετικά στοιχεία της φετινής πασχαλινής περιόδου, σημειώνει η ΕΣΕΕ, είναι ότι το πασχαλινό τραπέζι ήταν κατά 4 - 5% φθηνότερο έναντι του περυσνού και καταναλώθηκαν περισσότερα εγχώρια προϊόντα, παρά την αύξηση του κόστους της αγροτικής και κτηνοτροφικής παραγωγής.
Η ΕΣΕΕ σημειώνει της ότι οι δελεαστικές τιμές σε τρόφιμα, παιχνίδια, δώρα, ένδυση και γενικά οι προσφορές σε παραδοσιακά πασχαλινά είδη δεν βρήκαν την ανάλογη ανταπόκριση από τους Έλληνες καταναλωτές.
και Υπηρεσιών της ΕΣΕΕ δείχνουν ότι ο μέσος όρος του πασχαλινού τζίρου μειώθηκε και εφέτος κατά ποσοστό 15%, σε σχέση με το 2010, ο οποίος είχε ήδη παρουσιάσει μείωση κατά 7%. Ο τζίρος στα είδη διατροφής μειώθηκε περαιτέρω από 5,5% πέρυσι στο -11% φέτος. Στα οικιακά είδη από -13% πέρυσι στο -20% φέτος.
Η ένδυση και η υπόδηση κατέγραψε τη μεγαλύτερη μείωση από -11% πέρυσι, στο -25% φέτος, με μοναδική εξαίρεση τα παιδικά ρούχα και παπούτσια, όπου η κίνηση μειώθηκε περίπου κατά 15%.
Στα είδη δώρων και παραδοσιακών αγαθών, όπως λαμπάδες και παιχνίδια, καταγράφεται μικρότερη μείωση (-10%), σε σύγκριση πάντα με την περσινή, επίσης φτωχή, πασχαλινή περίοδο.
Στροφή στα εγχώρια προϊόντα
Στα θετικά στοιχεία της φετινής πασχαλινής περιόδου, σημειώνει η ΕΣΕΕ, είναι ότι το πασχαλινό τραπέζι ήταν κατά 4 - 5% φθηνότερο έναντι του περυσνού και καταναλώθηκαν περισσότερα εγχώρια προϊόντα, παρά την αύξηση του κόστους της αγροτικής και κτηνοτροφικής παραγωγής.
Η ΕΣΕΕ σημειώνει της ότι οι δελεαστικές τιμές σε τρόφιμα, παιχνίδια, δώρα, ένδυση και γενικά οι προσφορές σε παραδοσιακά πασχαλινά είδη δεν βρήκαν την ανάλογη ανταπόκριση από τους Έλληνες καταναλωτές.