Κατακόρυφη μείωση κατέγραψαν οι πωλήσεις νεών αυτοκινήτων στην Ε.Ε. τον Ιούνιο, λόγω της αβεβαιότητας που προκαλεί η κρίση χρέους αλλά και του τερματισμού προγραμμάτων απόσυρσης σε ορισμένες χώρες. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Ευρωπαϊκής...
Ενωσης Αυτοκινητοβιομηχανιών, οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων τον Ιούνιο μειώθηκαν στην Ε.Ε. κατά 8,1% σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη μείωση από πέρυσι τον Οκτώβριο, όταν οι πωλήσεις νεών αυτοκινήτων είχαν μειωθεί 16,6%. Το Μάιο οι πωλήσεις είχαν αυξηθεί κατά 7,1%. Τη μεγαλύτερη μείωση κατέγραψαν η Ισπανία (-31,4%) και η Γαλλία (-12,6%). Στην πρώτη τερματίστηκε πέρσι τον Ιούλιο πρόγραμμα επιδότησης της αγοράς νέου αυτοκινήτου. Στη δεύτερη λήγει τον Δεκέμβριο πρόγραμμα απόσυρσης. Στις άλλες μεγάλες αγορές τής Ε.Ε. οι μειώσεις ήταν στη Βρετανία -6,2%, στην Ιταλία -1,7% και στη Γερμανία -0,3%. * Σε αντίθεση με την ευρωπαϊκή αγορά, η αγορά αυτοκινήτου στην Κίνα ανθεί, με τις πωλήσεις αυτοκινήτων να καταγράφουν τον Ιούνιο αύξηση 6,2% σε σχέση με πέρσι.
Ενωσης Αυτοκινητοβιομηχανιών, οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων τον Ιούνιο μειώθηκαν στην Ε.Ε. κατά 8,1% σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη μείωση από πέρυσι τον Οκτώβριο, όταν οι πωλήσεις νεών αυτοκινήτων είχαν μειωθεί 16,6%. Το Μάιο οι πωλήσεις είχαν αυξηθεί κατά 7,1%. Τη μεγαλύτερη μείωση κατέγραψαν η Ισπανία (-31,4%) και η Γαλλία (-12,6%). Στην πρώτη τερματίστηκε πέρσι τον Ιούλιο πρόγραμμα επιδότησης της αγοράς νέου αυτοκινήτου. Στη δεύτερη λήγει τον Δεκέμβριο πρόγραμμα απόσυρσης. Στις άλλες μεγάλες αγορές τής Ε.Ε. οι μειώσεις ήταν στη Βρετανία -6,2%, στην Ιταλία -1,7% και στη Γερμανία -0,3%. * Σε αντίθεση με την ευρωπαϊκή αγορά, η αγορά αυτοκινήτου στην Κίνα ανθεί, με τις πωλήσεις αυτοκινήτων να καταγράφουν τον Ιούνιο αύξηση 6,2% σε σχέση με πέρσι.