Παραδοσιακά, μαζί με τις
οικογένειές τους και με τα λιγότερα έξοδα των τελευταίων δέκα ετών πέρασαν τα
Χριστούγεννα οι Ιταλοί, σύμφωνα με έρευνες των οργανώσεων Coldiretti και
Codacons, που δημοσιεύθηκαν σήμερα. Οι δαπάνες για την αγορά τροφίμων και ποτών
που καταναλώθηκαν στα...
τραπέζια των Ιταλών, έφτασαν τα 2,3 δισεκατομμύρια ευρώ, ένα υψηλό ποσό, το οποίο ωστόσο είναι μειωμένο κατά 18% σε σχέση με τα Χριστούγεννα του 2010, αναφέρει η αγροτική οργάνωση Coldiretti.
Η οργάνωση τονίζει ότι αυτή η πτώση οφείλεται στις ανησυχίες των Ιταλών που δημιουργούνται από την οικονομική κατάσταση στη χώρα. Σύμφωνα με την Coldiretti, παρόμοια μείωση των εξόδων κατά την διάρκεια των εορτών είχε σημειωθεί το 2001, το έτος που έγινε η τρομοκρατική επίθεση στους Δίδυμους Πύργους και η κατανάλωση είχε μειωθεί κατά 28%.
Η κατάσταση δεν ήταν καλύτερη στον τομέα των δώρων και των στολισμών. Σύμφωνα με την οργάνωση καταναλωτών Codacons, κάθε Ιταλός ξόδεψε 48 ευρώ λιγότερα από πέρσι.
Επιπλέον, η βιομηχανία ειδών ένδυσης και υπόδησης είναι αυτή που έχει πληγεί ιδιαίτερα, καθώς σημειώθηκε μείωση του 30% των αγορών.
Ο μοναδικός τομέας που δεν έχει πληγεί από την οικονομική αστάθεια είναι των ταμπλετών και των smartphones. Ακόμη, για την περίοδο των εκπτώσεων που ξεκινάει στις 5 Ιανουαρίου, η Codacons προβλέπει μία αρνητική τάση.
τραπέζια των Ιταλών, έφτασαν τα 2,3 δισεκατομμύρια ευρώ, ένα υψηλό ποσό, το οποίο ωστόσο είναι μειωμένο κατά 18% σε σχέση με τα Χριστούγεννα του 2010, αναφέρει η αγροτική οργάνωση Coldiretti.
Η οργάνωση τονίζει ότι αυτή η πτώση οφείλεται στις ανησυχίες των Ιταλών που δημιουργούνται από την οικονομική κατάσταση στη χώρα. Σύμφωνα με την Coldiretti, παρόμοια μείωση των εξόδων κατά την διάρκεια των εορτών είχε σημειωθεί το 2001, το έτος που έγινε η τρομοκρατική επίθεση στους Δίδυμους Πύργους και η κατανάλωση είχε μειωθεί κατά 28%.
Η κατάσταση δεν ήταν καλύτερη στον τομέα των δώρων και των στολισμών. Σύμφωνα με την οργάνωση καταναλωτών Codacons, κάθε Ιταλός ξόδεψε 48 ευρώ λιγότερα από πέρσι.
Επιπλέον, η βιομηχανία ειδών ένδυσης και υπόδησης είναι αυτή που έχει πληγεί ιδιαίτερα, καθώς σημειώθηκε μείωση του 30% των αγορών.
Ο μοναδικός τομέας που δεν έχει πληγεί από την οικονομική αστάθεια είναι των ταμπλετών και των smartphones. Ακόμη, για την περίοδο των εκπτώσεων που ξεκινάει στις 5 Ιανουαρίου, η Codacons προβλέπει μία αρνητική τάση.