BACKGROUND

Δευτέρα 20 Μαΐου 2013

ΣΑΡΩΤΙΚΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ ΣΤΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ Ι.Χ.!



Από τοautobusiness.gr
Ο υπουργός Οικονομικών Γιάννης Στουρνάρας έδωσε αυστηρή εντολή στο ΣΔΟΕ να «ξεσκονίσουν» όλες τις εισαγωγικές εταιρείες αυτοκινήτων! Για πρώτη φορά στην Ελλάδα υπουργός επιχειρεί να βάλει μία τάξη στην ελληνική αγορά... 
αυτοκινήτου χωρίς να υπολογίζει το πολιτικό κόστος ενώ παράλληλα έχει την αμέριστη στήριξη των στελεχών της Task Force που μόλις αντίκρυσαν τόσο τις απίστευτα χαμηλές Εργοστασιακές Αξίες κάποιων εισαγωγικών εταιρειών αυτοκινήτων αλλά και τις καταγγελίες που έχουν «εξαφανιστεί» εδώ και χρόνια για τα κόλπα κάποιων εταιρειών δεν πίστευαν στα μάτια τους!
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του «Autobusiness» ο υπουργός Οικονομικών Γιάννης Στουρνάρας έδωσε αυστηρή εντολή στο ΣΔΟΕ να «ξεσκονίσουν» όλες τις εισαγωγικές επιχειρήσεις αυτοκινήτων ξεκινώντας από εκείνες που φέρεται ότι εισάγουν αυτοκίνητα με «πλασματικές» εργοστασιακές αξίες αλλά και άλλες που κάνουν διάφορα κόλπα με τις εγγυήσεις και στα ανταλλακτικά στερόντας εκατομμύρια ευρώ από το Ελληνικό Δημόσιο εξαιτίας της φοροδιαφυγής...
Παράλληλα σε όσες επιχειρήσεις διαπιστωθούν παρατυπίες απαίτησε τα πρόστιμα να είναι ιδιαίτερα τσουχτερά και άμεσα ενώ όπου διαπιστωθούν κακουργηματικές πράξεις βάσει του νέου φορολογικού κώδικα να υπάρξουν συλλήψεις!
Πάντως σύμφωνα με έγγραφα που έχουν προσκομίσει σε στελέχη της Task Force Ελληνες επιχειρηματίες του κλάδου (εισαγωγείς και έμποροι) υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις κάλυψης καταγγελιών από υπουργούς και υψηλόβαθμα στελέχη των Ελεγκτικών Μηχανισμών ενώ σε κάποιες περιπτώσεις από τις καταγγελίες έχουν «αφαιρεθεί» και αποδεικτικά στοιχεία...
Πάντως τονίζουμε για ακόμη μία φορά πως το θέμα δεν αφορά όλες τις εισαγωγικές και εμπορικές επιχειρήσεις του κλάδου αλλά πολλές από αυτές και ελπίζουμε σύντομα να φανούν τα αποτελέσματα των εντατικών ελέγχων από το ΣΔΟΕ δημοσιοποιώντας τα ονόματα των συγκεκριμένων εταιρειών ώστε οι υπόλοιπες να μπορέσουν να... ηρεμήσουν!

Πόλεμος μεταξύ θυγατρικών και κάποιων ελληνικών εισαγωγικών!
Πόλεμος φαίνεται πως έχει ξεσπάσει μεταξύ κάποιων ελληνικών εισαγωγικών εταιρειών και θυγατρικών των εργοστασίων με κάποιους από την πρώτη ομάδα να «διαρρέουν» στοιχεία για τις θυγατρικές ενώ από την άλλη μεριά οι θυγατρικές ετοιμάζουν την επίθεσή τους με στοιχεία που έχουν να κάνουν με το Πριγκιπάτο του Λιχτεντάιν!
Οπως και να έχει το θέμα η κατάρρευση του κλάδου του αυτοκινήτου στην Ελλάδα είναθι δεδομένο πως θα δημιουργήσει τέτοιου είδους φαινόμενα ωστόσο θα πρέπει να αναφέρουμε πως χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή στην επεξεργασία των όποιων στοιχείων διαρρέονται προς τον Τύπο καθώς κάποιες εργοστασιακές αξίες μπορεί να είναι εσκεμμένα «πειραγμένες» έναντι κάποιων άλλων ανταγωνιστικών εταιρειών με στόχο την μείωση των πωλήσεων των αυτοκινήτων στα αντίπαλα στρατόπεδα...
Το «Autobusiness» το μόνο σχόλιο που έχει να κάνει σχετικά με τις εργοστασιακές αξίες των 3 εισαγωγικών εταιρειών που πρόσφατα δημοσιεύθηκαν είναι πως οι Αξίες της μίας εταιρείας ήταν ιδιαίτερα «φουσκωμένες» σε σχέση με εκείνες των υπολοίπων δύο που δημοσιεύθηκαν οδηγώντας τους αναγνώστες σε λανθασμένα συμπεράσματα!

Προσεχώς νέες αποκαλύψεις
Προσεχώς πέραν των αυτοκινήτων και των εργοστασιακών αξιών το φως της δημοσιότητας θα δουν και τιμολόγια αγοράς ανταλλακτικών από κάποιες εισαγωγικές εταιρείες βάσει των οποίων κάποιο ανταλλακτικό αγοράζεται έναντι 8 ευρώ, στη συνέχεια ο εισαγωγέας το πουλά στον εξουσιοδοτημένο έμπορό του έναντι 167 ευρώ ενώ ο τελικός αποδέκτης που δεν είναι άλλος από τον Ελληνας καταναλωτή το προμηθεύεται έναντι 270 ευρώ!
Παράλληλα μόνο τυχαίο δεν είναι το γεγονός πως 3 χρόνια πριν ένα σέρβις 30.000 χλμ. σε συγκεκριμένη μάρκα αυτοκινήτων κόστιζε 600 ευρώ και σήμερα το ίδιο σέρβις στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο κοστίζει μόλις 150 ευρώ!